Aktualnie fundamentem tego typu działań niemal zawsze są media społecznościowe. Zależnie od Twojej grupy docelowej, możesz wybrać różne platformy – od Facebooka, poprzez TikToka czy Instagrama, aż po LinkedIn. To doskonały sposób, by zwiększyć zasięg swojej oferty, a jednocześnie utrzymać kontakt z klientami.
Do tego warto zainwestować w dobrze wykonane materiały wizualne. Wideo czy animacje reklamowe to formaty, które potrafią naprawdę przyciągnąć odbiorców – wystarczy wspomnieć, że ponad 80% internautów ogląda tego typu treści w sieci.
Kompletna strategia nowoczesnego Digital Marketingu powinna obejmować czynności na wielu polach: między innymi treści na stronie WWW, skuteczną obsługę social media czy właśnie video marketing.
Dokładny dobór kanałów reklamy musi jednak opierać się głównie na analizie grupy docelowej wraz z jej preferencjami. Warto także wykorzystać unikatowe pomysły, które można bez problemu wdrożyć z użyciem łatwo dostępnych, szeroko wykorzystywanych platform.
Przykładem takich działań może być pamiętna kampania Red Bulla z 2012 roku ze skokiem Felixa Baumgartnera. Skok z rekordowej wysokości 39 kilometrów (!) był szeroko promowany i opisywany w różnych mediach, a nagranie na YouTube obejrzało łącznie prawie 50 milionów osób!
Dodaj komentarz