Rebranding zawsze stawia właściciela firmy przed szeregiem pytań czy jest konieczny? Czy nie popsuję zbudowanych już relacji z klientem?
Trudność rebrandnigu polega na tym, by miał określone cele. Tak było w przypadku Roko- nasza klienkta rozbudowała sklep stacjonarny w e-commerce. Efekt wizualny przemiany prezentujemy w naszym case-study!
Nadaliśmy projektowani cech kojarzących się z prestiżem i wysokiej jakości usługami jubilerskimi. Projekt wymagał zaprojektowania nowego logo, wizytówek, papieru firmowego oraz całej papeteri.
Najważniejszym elementem który chcieliśmy zachować, było nawiązanie do poprzedniego sygnetu firmy. Dodanie do niego elementów diamentu oraz kwiatu, wpisało się w zamierzony cel.
Zaprojektowaliśmy sklep stosując najnowsze rozwiązania z zakresu User Experience. Odwiedzający sklep z łatwością poruszają się po stronie oraz zamawiają produkt bez żadych trudności.
Kolejna realizacja