Treści wykorzystywane w marketingu wideo dzielą się na kilka typów – oprócz podziału na filmy i animacje można wyróżnić także poszczególne warianty w ramach obydwóch...
Podobnie jak w przypadku „zwykłych” witryn internetowych, wiele sklepów online powstaje na bazie systemów CMS. To dobry sposób, by wykorzystać gotowe rozwiązania i znacznie usprawnić...
Z początkiem 2023 roku w życie weszły postanowienia dyrektywy Omnibus, która wprowadza szereg wymagań dotyczących sprzedaży i prezentacji produktów. Dotyczy to w szczególności sklepów online, które...
Marketing w mediach społecznościowych to świetny sposób, by bezpośrednio dotrzeć do klientów i skutecznie zwiększyć świadomość na temat marki. Kluczowym elementem tego typu strategii jest branding,...
Aby osiągnąć zamierzone cele podczas przygotowywania materiałów marketingowych i promocyjnych swojej marki, warto zadbać przede wszystkim o spójność. Będzie to znacznie łatwiejsze dzięki...
Ciężko zaprzeczyć stwierdzeniu, że UX, czyli doświadczenia użytkownika, to obecnie jeden z najważniejszych czynników dla sukcesu strony. Działania na tym polu wpływają nie tylko na widoczność witryny,...